Kort i rocken... Bokstavligt talat...

Öh, alltså... Jag är väldigt nöjd... MEN, jag lider av korta armar. Detta blir väl klassat under veckans i-lands problem, men ändå.

Thunderbirdens hals är gaaaaanska lång! *asgarv* Det betyder att jag ha lite svårt att sitta med den i knät, då når jag med precis.. Nästan inte... F... Men det finns alltid lösningar på allt.

I mitt fall blir det väl att bära basen "in the famous" Peter Hook position! ;)

Eller så får man helt enkelt spela de lägsta nötterna en oktav högre upp... Ännu mera New Order! ;)

Kommentarer
Postat av: jesper

Kort bangladeshi (som jag lärt mig att det heter) goes Peter Hook. Finns det bildbevis?! Jag haar ju annars omvänt bekymmer och få anlita kompis i Kalmar när XL-storleken på jacka var slut på alla Carlingsbutiker i hela Skåne...
Vad ska jag göra nu om jag behöver en ny jacka? Jag vet - flyga till London så får du guida runt! ;)

Postat av: superdigital

Klart min bästa skånepolare skall till London för att glida runt!!! :D

Vem vet, det kanske kommer ett bildbevis på det andra så småningom! ;)

2006-10-02 @ 18:42:47
URL: http://superdigital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback