Jättefynd!!!!

Idag har jag, Mattias och Pär varit runt, hårt och länge. Dagen började med att jag åkte till Northolt för att hämta lite post. Vidare in till Leicester square för att träffa Mattias och Pär. Pär var JÄTTEBAKIS! Hahaha.. Han var riktigt dålig... Vi började med att käka lite lunch. Vi kollade in en butik som heter Fopp. De säljer skivor. Väldigt billigt. Jag köpte Iggy antologin för £5 och en av Ian McCullochs soloplattor för samma peng. Det fanns hur mycket som helst där. Skall nog gå dit och bränna mer pengar nästa vecka! Sedan gick vi bort till PC World borta vid Warren Street station. Där ifrån åkte vi till Notting Hill, och det var där det roliga började.

I Notting Hill finns massor av dvd/records/vinyls/cd exchanges... Jätteroligt. Jag kom där ifrån med New Order - Blue monday, i original utgåva, alltså med omslaget som är utskuret som en diskett. £8 för den. Satt ju rätt fint. Hittade också en Portion Control 12" - Go talk för £6 och en 7" Bauhaus - Lagaritja Nick för £3. KANON! DIT skall jag igen! Det kan du lita på! Från Notting Hill drog vi till Shepard's Bush. Egentligen för att kolla en film, men det fanns ingen som vi ville se, så vi gick och käkade istället. Nu är jag helst slut. Imorgon skall jag inte göra någonting!

Kommentarer
Postat av: dj

"inte göra nånting"? heheh det e vad du tror - du ska checka in mina nya dr martens :O

2006-09-03 @ 00:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback