Harrod's...

Jag är så trött... Idag har jag, Annelie och Carro varit på Harrod's. Jag köpte ingenting. Man blir ju pank av att bara titta! Carro köpte faktiskt två par strumpor. Jag minns inte vad de kostade, men eftersom hon köpte dem där så måste de kostat gaaaanska mycket. Ärligt talat så är inte Harrod's så mycket att ha. Det är dyrt, man ser uttråkade försäljare och gamla tanter. Inte en enda kändis i dag heller. Peter M stötte ju Kiefer Sutherland. Det är ju lite coolt i alla fall... Men inte vi... Inte en enda. Eller så kanske det är som vanligt, man ser dem inte. Eller så kanske de är utklädda?

63299-257

Annelie i taxin på väg till hotellet.

Imorgon skall jag, Pär, Peter och kanske Mattias R strosa runt lite. Pär har äntligen hittat någonstans att bo i alla fall. De skall hyra ett hus i Acton Town. Det var tydligen ganska nära tuben också, så det blir nog bra. Då slipper han i alla fall att Mattias RAMLAR över honom mitt i natten! *asgarv*

Nu skall jag göra kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback