Söndag...

Regn, blötare, London?

Ja, så kan man se det, men var det inte så att jag faktiskt flyttade hit för det trevliga vädret? Äh, jag skall inte klaga, men idag blev det lite för mycket av det goda så att säga.

Jag gick som vanligt till Alperton idag, trots hällregn och vind. Väl framme i Alperton visade det sig att stationen var stängd. Jaha, detta innebar att jag fick åka buss till Ealing Broadway istället. Men först fick jag vänta i hällregn, eftersom det inte fanns plats i busskuren. 20 minuter fick jag vänta... Blev jag blöt? Jotack...

Väl framme i Ealing Broadway var District line försenad, så där fick jag sitta i ytterligare 20 minuter. Sedan kom jag äntligen fram till Acton Town, där tuben mot Heathrow var överpackad... Jag fick stå hela vägen till Hounslow. *suck* Men nu är jag framme och färdiggnälld! ;)

Jag glömde säga det, men Henry stannar i London. Pust och stön. Tog en rätt skön bild i The Lite Standard. Skall lägga upp den när jag kommer ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback