Fish & Chips...

Hmmm, eftersom jag är i ett land som lever på fish & chips, ja, eller inte bara, men man förknippar gärna landet med detta, så tänkte jag idag att jag var tvungen att testa det. När jag studerade Perivale innan jag flyttade hit, upptäckte jag att det finns ett ställe här i den lilla staden som tydligen har vunnit priser för sin fish & chips. Jag måste ju testa DET stället tänkte jag. Jag och Josefin stegade dit. Vi hämtade maten och knallade hem för att testa. Hon hade vid flera tillfällen ätit detta, men tyckte inte att det var något speciellt...

Hur var det då? Njaaaaaeeeee... Inte min bag faktiskt. Jag gillar fisk och så, men ni kan inte föreställa er hur flottigt det var! Shit! Och på potatisen som man fick till, där var det salt och vinäger, vilket smakade bättre än fisken. Problemet var inte att det smakade illa, utan att det inte smakade någonting alls. Men med lite peppar, citron och majonäs så fick vi fart på det.

Fast det dröjer innan jag äter det igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback