Sverige - England och en Klingon pa besok!

Igar hamtade jag upp The Klingster, The Wu tang Kling, The Mighty Klingon eller bara kanske Mattias, pa Heathrow. Han och en kollega pa aftonbladet kom pa en blixtvisit for att traffa ett stort UK new wave metal band. Kan inte den exakta definitionen. Det ar lite hemligt i alla fall. Efter att han lampat av grejorna pa hotellet vid Shepard's Bush drog vi in till stan for att traffa Peter och Jovanna. Vi gick och kakade pa ett trevlig thaistalle pa wardor street mitt i soho. Sedan drog vi hem. Ikvall skall jag, Josefin och Garrett till Svenska kyrkan i Marleybone for att kolla matchen Sverige England! Det skall bli intressant! :) Vi far val se om rekordet star sig. England har alltsa inte besegrat oss sedan 1968! Jag pratade med en skon snubbe pa heathrow nar jag vantade pa klinge igar. Han var overtygad om att det inte skulle bli nagon vinst for England. We're fucking jinxed man... Det var allt han hade att saga! :)

Vi far se. Pa torsdag skall jag antligen fa ga till tandlakaren. Det ger inte riktigt med sig. Jag tror att jag behover antibiotika.

Sverige spelar oavgjort ikvall... bara sa att ni vet om det! ;) Mot Marleybone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback