Depeche Mode

Igår var jag, Marcus, Veronica, Jesper och Pau på The O2 Wireless Concert i Hyde Park. En precis lagom dag där det inte var för varmt eller för kallt. Lite så där småmulet. Vi började med att käka lite, och kollade sedan in Danko Jones! Skitbra spelning, trots uruselt ljud. Efter det såg vi Darth Vader och ett gäng Stormtroopers gå förbi. Bildbevis kommer! :)

Såg också Goldfrapp, mycket bra spelning, och sedan var det då dags för Depeche Mode. Jag är ju inte ett fan av nya plattan, men bitvis var det riktigt roligt. John the revelator var riktigt bra live. Martin körde en piano version av Shake the disease och de hade dammat av Photographic! Det var lite oväntat. Nej, det var väl underhållande, även om jag tycker att de var bättre förr. Men det var i alla fall en trevlig kväll.

På Depeche Mode's hemsida kan man dessutom beställa just den spelningen man har sett. De spelar tydligen in 50 olika spelningar. Något som kallades Recording the angel, så jag passade på att köpa just den jag såg igår! £20 inte så farligt. Kul att ha som minne...

Idag har jag tagit min medicin för sista gången, och nu är faktiskt infektionen borta, vilket känns jättebra. Men jag kan fortfarande inte gapa ordentlit, men det kommer väl. Försökte äta en Bagel innan, men jag fick inte in den i munnen.

Nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar, sedan åker jag hem till Sverige! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback