20 Juli

Ännu en varm dag. Inte mycket regn här inte. Men jag är ju glad att man inte är "hemma" i London just nu. Hörde att det väntades värmerekord med 39 grader!! Shit, det är varmt det!

Efter att ha spelat poker med Fredrik, och lagt pengar i Kalles spargris har jag också hunnit att träffa lite gamla klasskompisar från högstadiet. Ja faktiskt. Igår var jag och min förra kollega Camilla på Krögers och där träffade jag både Lola och Jenny. Lola och jag gick bara 7-9 men jag och Jenny gick ihop från 1-9. Det var skoj att träffa dem. Mike kom också förbi, mannen som lyckas stänga pizzeria Italia samma dag som jag kom till Sverige, och öppnar två dagar efter att jag åkt tillbaka! Vi gick också i samma klass, från 7-9.

Jag har också spenderat några timmar ute hos Tobbe och Lena i Läckeby. Jag och Tobbe testade hans nya bärbara powerbook. Jag fick också testa min nya Epiphone. Den låter bra. Vi spelade in en cover på Material girl. I lite coolare tappning! ;) Resultatet, vill du höra? DET KAN DU FETGLÖMMA! ;)

Men det var riktigt roligt i alla fall.

Jag har också fått både pass och nytt Visa kort. Imorgon skall jag inte göra mycket, och på lördag drar vi till Stockholm för Oskars och Cattis bröllop. Sedan är det inte många dagar kvar innan jag åker tillbaka till London. 26 dagar går fort. Fortare än vad jag räknat med.

Kommentarer
Postat av: anna m mimer o embla

Jag vill höra! Jag har ju redan hört dig sjunga den låten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback