Back in da UK!!

Så var man då tillbaka på jobbet igen. Sitter och väntar på att mina voice:ar skall reggas i programmet. Jag är trött, men glad att vara hemma igen. Noah har vuxit så otroligt mycket! Helt otroligt, och jag har ju bara varit borta en vecka.

Det var en väldigt bra semester faktiskt. Även om jag är lite trött nu. Men det var skönt att vara hemma.

När jag kom hem väntade The Falcons nya platta på mig. Den var skiiitbra. Det är Dan från Alkalines andra band. De andra i bandet lirar väl också i något känt band men jag minns inte vilket. Det har väl något med åldern att göra. ;) På onsdag skall jag på ett julparty hos en av danskarna. Blir säkert skittrevligt.

Nu skall jag nog jobba lite så jag slipper vara kvar till halv fem på morgonen! ;)

Kommentarer
Postat av: poppajoe

Tja! Oj, mycket att läsa... märks att man inte hunnit surfa runt på ett bra tag...
KGB å O-Barer å annat shit... jag är ju TV-kändis... ;-)
Skämt å sido.... aldrig mer fotsvetts-caféet!
Annars är det lugnt.... god jul!

2006-12-16 @ 15:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback