SNÖKAOS I LONDON!

Japp! Det råder kaos här. I går föll nämligen någon centimeter snö! Hemska tanke! Hahaha... Helt otroligt. Men å andra sidan tillhör inte det vanligheterna. Tydligen är detta den största mängden snö som har kommit sedan 2003. Tågen drabbas av stora förseningar. Tunnelbanetrafiken drabbas av stora förseningar. Allt drabbas av stora förseningar. Nu väntar de tydligen lite mer snö i kväll eventuellt. Då vågar man väl inte tänka på vad som kan hända.

När jag åkte hem från jobbet igår var det en halv minusgrad. Men det känns betydligt kallare än så. Det är mycket värre än i Sverige. Det är väl bara för att det är mycket fuktigare här. Jag måste nog säga att jag föredrar den torra kylan, för det här, det är inte roligt alls!

Tyvärr missade jag ju snön i morse, för jag sov lite väl länge... Men jag hann i alla fall ta en liten bild av Josefins bil. ;)

63299-391

Ser ni all snö? ;)

Tidningarna idag var dessutom fulla av helsidor som basonerade ut KAOS! ;)

63299-39463299-393
63299-392

Man kan nästan ana Big Ben i bakgrunden på sista bilden. Eller är det... Hmm... Det vet i fa... Och vad sägs om den första?

Nästa vecka skall jag till Stockholm för lite möten på kontoret. Men jag ser inte fram emot 10 minusgrader och snö... Det kan jag säga....

Kommentarer
Postat av: PL

Jag säger ju att växthuseffekten är UNDERBAR! ;)

2007-01-26 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback