Aj...

I går var vi på fest hemma hos Marcus i Chiswick. Jättetrevligt som vanligt. Han fick en PS2 och han verkade mest vara förvånad över att det faktiskt var en PS2 i paketet och inte något annat! Haha... Det blev ganska sent, och Jenny var snäll nog att låta mig krascha på hennes soffa i natt. Det var en ganska intressant promenad hem. Jenny som normalt sett har kanske världens sämsta lokalsinne, ungefär som en GPS utan laddkabel och tomt batteri... Hon imponerade genom at guida mig och Anahita som var... Ja... På gott humör och ganska fnissiga? Jag tycker nästan synd om Jenny som fick dra hem oss! Hahaha. Anahita imponerade djupt på mig. Hon gillar Red Dwarf, Portishead, och har till och med hört talas om Jesus & Mary Chain. DET är imponerande! :)

Idag är jag inte speciellt kaxig. Dessutom somnade jag på tuben två gånger. Första gången vaknade jag mellan hammersmith och Acton Town, när tåget hoppade till och jag fick mitt starbucks kaffe över hela mig. Jag tror att samtliga i vagnen såg detta, men låtsades att de inte såg någon, men jag HÖRDE att de småfnissade! Andra gången somnade jag nog efter Northfields och vaknade mellan Hounslow West och Hatton Cross... Vilket innebar att jag åkt för långt, men det går ju i alla fall att byta i Hatton Cross, så man slipper åka runt hela Heathrow.

Nu kanske jag skulle ta och göra lite nytta... Har ju lite manus att skriva om man säger så... Men det känns som om det kommer att gå ganska långsamt idag.

Bilder från festen kommer när jag orkar lägga upp dem...

Först kanske jag skulle vila lite på soffan och kolla lite fotboll...

Och jo... Ett bra uttryck från Marcus Stridsberg... "Det kändes som att få en pungspark i röven!" Hahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback