För att anknyta till mitt förra inlägg...

(Ett ungt par 16+ står i kön till att beställa.)
Tjej 16+: Jag vet inte vad jag ska ha. Jag vill ju inte bli tjockare.
Kille 16+: Mmm.
Tjej 16+: Vaddå mm?!
Kille 16+: Vaddå?
Tjej 16+: Ja, lyssnar du inte på mig eller?
Kille 16+: Va? Jo...
Tjej 16+: Nej det gjorde du inte! Åh, du lyssnar aldrig på mig!
Kille 16+: Jaja, men vad fan sa du då?
Tjej 16+: Att jag inte vill bli tjockare, tycker du jag är tjock eller?
Kille 16+ (höjer rösten): Nej, bara lönnfet! Men jag älskar väl dig för i helvete ändå! Vad ska du ha för jävla mat nu då?!
Tjej 16+ (till kassören): En McFeast & Co.

Problemet finns även i Sverige! ;)

Detta är taget från
http://www.tjuvlyssnat.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback