Lost in the... subway system.

Alltså, detta är ju lite pinsamt nästan, men idag har jag gjort något stort. ;) Jag har åkt tunnelbana helt själv i stockholm! Det du! Jag som inte hittar. Eller det var faktiskt inte helt sant, jag åkte ju från Liljeholmen till Rådmansgatan HELT själv igår också! Så jag har åkt TVÅ gånger! Jag som hittar så illa. Men det gick bra. Rätt sjukt, London är inga som helst bekymmer, men här... Här måste man vara helskärpt! :)

Och både idag och igår sprang jag på Jens Landgren! Honom har jag inte sett på evigheter. Han måste jobba i närheten av rådmansgatan. Dessutom har jag testat både koreansk och libanesisk mat. :) Och köpt snus åt Peter Walter...

Dessutom var jag och Frida på någon sådan där inflyttningsfest för någon samarbetspartner till oss. Efter det hälsade på jag hemma hos Leo. Det var trevligt. Fick höra lite nya Lowe låtar och lite kul remixar! :)

Nu är jag JÄTTETRÖTT!

Imorgon är det tinitus, och jag skall hålla koll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback