Hämma i sväje.


Så, då har man varit hemma i Sverige ett tag i alla fall. Flighten gick utan missöden, men det var en liten detalj som var lite störig. När vi skulle lyfta, fattades en passagerare som hade checkat in bagage. Men han dök aldrig upp till gate:en. Då fick de leta reda på hans väska för att sedan kasta ut den.

Innan dess hade de kollat allas boardinpasses.

Men det gick bra. Väl framme i Stockholm träffade jag både Micke och Oskar. Vi gick och käkade på Frey's hotell. Där bodde jag när jag kom tillbaka från Budapest. Trevligt ställe. Sedan kom Helena dit också! Hon är ju snäll nog att låta mig bo hemma hos henne! :) (OCH Findus...)

På kvällen gick vi till Gondolen för att ta en bira med Klingsta och hans tjej Sabrina. Det var jättetrevligt, men en jävligt jobbig hiss! Peter är ju inte så förtjust i sådana där höga höjder...

Efter det hade Klinge fixat biljetter till Debaser. Där spelade Enter The Hunt. Han den där Chris Lancelot (Ex Dive och Grace) nya band. Hårt, ohörbart och en stentuff bassist. (Han från Infinite Mass...) Inte min bag, men ändå jättetrevligt.

Nu skall vi dra in till stan och driva som alla andra tonåringar gör! ;)

EDIT: Vi är tillbaka... Det var trevligt. Sabrina och Peter dök också upp. Jag har hittat en massa billiga skivor på en 2nd hand shop på Sveavägen. OCH vi såg Carola och Amadeus... Det du! ;)

Kommentarer
Postat av: Synthloppan

Ha det så kul på lördag och håll ett litet öga på min Peter =)
Gärna lite kort med =)

Postat av: poppa himself

http://www.hotstuff.se/merchlink.asp?artist=lustanslakejer

2006-10-27 @ 10:49:55
Postat av: anna m mimer o embla

poppa - tack för länken den påminde mig om mitt löfte t peter (plus vad jag ska önska mig i julklapp ;) )

2006-10-28 @ 19:13:19
URL: http://magisk.pirateboy.net
Postat av: Jenni

LÅter som du haft en rolig kväll. Vart såg du carola och amadeus?

2007-10-02 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback