Gårdagens misslyckande...

Som jag skrev i bloggen igår, vi skulle ju till Ikea. Kom vi dit? Näe, inte direkt. Vi åkte till Sudbury Hill eller vad det nu heter. Två hållplatser norr ut från Alperton. Där stod vi och väntade på en buss som aldrig kom. Vi gav upp, tog tuben tillbaka till stan och gick på Garfunkels! Hahaha... Vilket misslyckande. Men jag kom i alla fall hem med några skivor. Jag köpte Panic! At The Disco, The Offspring - Splinter och en JAMC samling - 21 singles som jag faktiskt inte hade. Dessutom har jag nördat idag. Idag släpptes nämligen Songs of faith and devotion, A broken frame och Some great reward i SA/DVD utgåva. Ööh... Ja, jag var väl tvungen antar jag. Som sagt, nörderi på hög nivå. ;)

Och just det. Jag fick höra Depeche Modes nya singel Martyr. Den sög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback