Snart smäller det...

Min nedräkning har börjat. Imorgon är det äntligen dags för matchen jag har väntat på så länge. Arsenal - Barcelona i Champions League final. Jag kan knappt tro att det är sant! :)

Efter två dagars hårt (nåja) arbete är det nu dags för två dagars vila! ;)

Just det ja... Medan jag kommer ihåg det... Detta måste ni kolla in.

http://www.newmodernangels.com

Det visade sig att jag bodde granne med dem i Kalmar. :) Ett riktigt bra band.

Smet lite tidigare från jobbet idag. Ikväll skall det in ett nytt dieselagregat i Falcon House. Det är ganska varmt uppe på kontoret, det finns ju en och annan pryl som alstrar värme där uppe, och den befintliga strömmen räcker inte till, där av ett extra agregat. Det är bara PK som kommer att fungera och jag var klar ganska tidigt idag eftersom jag varit på jobbet ganska länge. Vi fick en massa information om... Nja, det tar vi en annan dag.

Som sagt, imorgon smäller det. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

1-0 till Arsenal as we speak hehehe =)

2006-05-17 @ 21:28:50
Postat av: dj

1-0 till Arsenal as we speak hehehe =)

2006-05-17 @ 21:29:11
Postat av: pl

:(

sorry

2006-05-17 @ 22:58:20
Postat av: pl

sorry dude

men henke va bäst

2006-05-18 @ 08:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback