Håll tummarna och pollen.

Idag gäller det. Idag tar jag ett stort kliv mot att bli en londonsvensk. Idag hoppas jag att jag får mitt bankkonto godkänt. Fattar ni vilket jobb det är att lyckas få ett bankkonto? Man måste ha en water/gas bill, du måste ha pass och du måste ha en massa intyg och skit! I Sverige har vi ju personnummer vilket gör saker och ting mycket enklare. Om en halvtimme beger jag mig mit HSBC kontoret i Ealing för att förhoppningsvis gå där ifrån med ett engelskt bankkonto.

Pollen... Ja, det var ju just det. Det är jobbigare än vanligt i år. Jag är toktrött och det kliar överallt. Usch. Måtte den här tiden vara över snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS
maybe it´s because i´m a londoner that ...

2006-05-06 @ 17:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback