Den där förbannade sängen...

Så var det då måndag och efter ett par dagars ledigt så skall man jobba igen. Fast jag knäller inte. Jag jobbar bara mån + tis och fre + lör + sön den här veckan.

Jag har dock stött på ett bekymmer. Min säng är precis livsfarlig. Igår kväll lade jag mig på sängen för att kika lite i A-Z och slocknade. Jag vaknade kl åtta i morse! Jag har nog aldrig sovit så bra någonsin. Helt otroligt. Jag brukar i och för sig kanske inte vakna till under natten, bara när man är orolig eller stressad. Men den här sängen är grym. Vilket är bra, och inte bra, för jag är van att sova ca 6 och en halv, sju timmar per natt. I natt har jag sovit 10!!

Äh, det är säkert bra.

Just det, ett tips från mig till den som läser detta ointressanta; Se Walk the line. Vilken fantastisk film!!!

Nu skall jag gå till Alperton.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tjoff!

Skönt att få sova ut ju - det gör du inte den dag du plötsligt har två barn som vissa andra. ;)

Jag mailade lite till gamla adressen så dubbelkolla den är du hygglo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback