Sondag 25 juni.

Som jag trodde, Sverige motte ett overmaktigt Tyskland igar. Vi hann inte ens komma in pa Tiger Tiger innan det stod 1-0 till Tyskland. Det hela blev en lang pina, och med en domare som uppenbarligen ar uppfodd pa sauerkraut sa kan man ju inte ens fa en rattvis bedomning. Nej, nog om det. Jag sag pa Aftonbladets hemsidag att de redan har raknat ut hur manga dagar det ar kvar till nasta VM och hur var trupp kommer att se ut da! Det galler att tanka positivt! ;)

Dagen borjade bra igar i alla fall. En bekant fran SAS listan och 99 Musik dok upp i London, och vi strosade runt lite pa stan. Sedan drog vi till Hyde Park for midsommarfirandet. En valdigt trevlig tillstallning med massor av svenskar. Det var sakert 500 pers dar. Solen sken, lagom varmt och massor av mat. En kompis till Josefin och Garrett var med, han ar Irlandare precis som Garrett och han tyckte att det var en helt otrolig upplevelse att se svenskar skutta omkring och latsas att de var grodor! Han vek sig nastan dubbel av skratt. Nej, det var en helt klart trevlig midsommar. Peter, Jovanna och hennes foraldrar dok ocksa upp, samt en hel del kollegor fran jobbet. Det var en valdigt familjar stamning dar. Jag skall definitivt aka dit nasta ar igen. och Eina, han skall ocksa med! :)

Efter den dryga fotbollsmatchen gick vi och kakade pa en japansk restaurant som heter Wagamama. Sedan kollade vi in Argentina - Mexico, en ganska underhallande match. Sedan slocknade jag.

Idag skall jag traffa Marcus fran jobbet. Vi skall in till Hyde Park och kolla in The O2 Wireless Concert. Det pagar ju hela dagen, men jag ar mest intresserad av att se Goldfrapp, Danko Jones och Depeche Mode. Som tur ar sa spelar de lite senare idag. Det ar riktigt varmt idag, sa det kanns skont att det kommer att vara lite svalare nar DM spelar. Skall bli kul, har inte sett dem sedan 1998.

Annars vantar 5 dagars arbete, och sedan aker jag hem till Sverige pa semester! :) Skall bli saaaa skont. Just nu saknar jag sommaren i Kalmar. Skall bli sa kul att traffa alla igen. Fast lugnt, det blir det inte. Jag har 1000 saker jag skall gora nar jag kommer hem. Det blir sakert tuffare an nar jag jobbar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback