Regn...

Ja, inte helt otippat va? Det regnar i England. Fast jag säger det igen, det regnar inte hälften så mycket som jag trodde att det skulle göra.

I dag på väg till jobbet höll jag på att göra samma misstag som i början. Jag vet inte vad jag tänkte på när jag kom fram till Acton Town. Jag gick tvärs över perrongen till tåget som stod och väntade, men i sista sekund kom jag på att det tåget går ju åt fel håll! Jag fick bokstavligen HOPPA ur tåget för att inte bli fast och åka hela vägen till Hammersmith. Dessutom har jag vänt på dygnet åt helsike! Jag vaknade kl 9 am av att klockan ringde. Jag stängde av, och somnade om och gjorde om samma sak 4!!!! gånger! Jag blev sen till jobbet eftersom jag inte vaknade förrän 12:30! Helt otroligt. Men jag kollade på 16 blocks igår. Undvik den. Inget vidare alls faktiskt...

Nu kommer taxin!

God fortsättning och gott nytt år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback