My style is di bom digi bom di deng di deng digigi...

Igår kväll var jag, Pär, Mattias och Bianca och hennes två tyska vänner på Notting Hill Art Club. Det var Hip-Hop kväll och vi fick se lite av varje! *asgarv* Först ut två sköna killar från Nigeria som körde Usher konceptet rakt av. Det funkade väl hyffsat. Sedan klev en tjej upp som hade behövt styling... Nya låtar... Och en danslärare. Med andra ord, det var inget vidare. Hon lät som ett skadeskjutet M.I.A. om ni minns? Sedan var det Robyns tur. Ja, det är helt riktigt, Robyn. Det var därför vi var där. Jag har sett henne innan och det är alltid bra live. Hon inledde med en ganska soft version av Be mine. Bra låt hur den en framförs. Sedan förlje Handle me och någon till. Segt tänkte jag. Inget tempo. Då körde hon igång Jack U off. Konichiwa bitches eller vad den heter, och sedan Cobrastyle. Skitbra version på den! :) Det var en trevlig kväll. Den avslutades med att Pär var tvungen att ha Burger King innan vi åkte hemåt. :) Och jo... En av Biancas vänner, jag tror att det var Nina körde lite celebrity spotting. Hon såg att Lilly Allen stod och hängde i ett hörn, och fick med sig en bild på henne och sig själv. Min fråga är fortfarande... Vem är Lilly Allen?

Kommentarer
Postat av: Marcus Populär

Lily Allen är en av dom hetaste nykomlingarna detta musikår. Lite Streets varning. Hade en skön hit i somras som hette Smile. En reggaedoftande låt. Hemläxa Peter:-)

2006-12-05 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback