Tillbaka i england.

Efter ett par dagar  i Stockholm med möten och lite party, landade jag äntligen på Heathrow i eftermiddags. När jag och Jenny åkte i onsdags, bevakades flygplatsen av tungt beväpnad polis. Det var lite läskigt faktistk. När vi kom tillbaka idag, fanns det fortfarande ganska mycket polis på plats, men inte i samma utsträckning.

Vi hade väldigt roligt i Stockholm. På torsdagskvällen var vi på någon invigning vid stureplan. Det var något hotell. Scandic något. Det var en massa "kändisar" där i alla fall. Typ, Hasse Aro, Dede Lopez, Lina från Lambretta, Richard Segerborn, Johan Westman, Anders Berglund, Christer Lindarw, ett gäng schalger människor, Anna Book osv osv osv... OJ vad jag inte hör hemma här... *asgarv*

Efter det gick vi till Humlegården där Spy Bar tydligen hade öppnat någon uteservering. Jättebra mat. Det blev sent, och jag var trött dagen efter... Det är jag fortfarande.

Igår var vi och käkade på... Vad det nu hette. Ett ställe på svea vägen. Det roliga var väl att när vi stod och väntade, kom Mehmet förbi! Lite oväntat! :)

Hur som helst träffade jag Sara som jag inte sett få säkert 10 år, Helena, Klinge och hans flickvän, Peter som jobbar på Bandit (en kompis till Jenny) och Richard, Leo och Jessica. Jättetrevligt. Sedan bar det hem till hotellet... Jag var trött. Och imorse vid frukosten glömde jag mitt keycard på rummet. Jättepinsamt.
Får väl trösta mig med att jag inte är den första som har gjort detta misstag. Nu skall jag gå och lägga mig...

(Och ett litet tillägg... Min EPS är väl typ inte i England liksom...) ;)

*Nördmode on*

Roland SH-1 är just den synth som Vince lirar på i Just can't get enough videon.

*Nördmode off* ;)

Kommentarer
Postat av: dj

hehehe doesnt EVERYONE know that Vince is playing a SH-1 in the Just cant get enough vid ;)

2006-08-20 @ 01:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback