Jäääääättetrött....

Efter att ha sovit dåligt, natten mot lördagen, blev det hela inte bättre när jag var hemma hos min kollega Jenny igår kväll. Vi tittade på massor av film, pratade och åt och drack gott. När klockan var sju på morgonen, insåg jag att jag inte sovit någonting på hela natten, jag tror att jag slocknade lite i Constantin, men annars var jag väldigt vaken. Efter en trevlig frukost, kikade vi lite i Hammersmith, som är ett väldigt trevligt ställe måste jag säga. Lördagen började med att jag, Per och Peter träffades inne vid Leicester square, gick och käkade lunch, och sedan kollade vi runt lite på stan. Per köpte sig en väska, en ny A-Z of London och lite plattor.

Den här helgen har de stängt av Picadilly line från Uxbridge/Rayners Lane ner till Acton Town. Gissa vem som brukar åka det hållet till jobbet. Men som tur var gjorde det inte så mycket, eftersom jag sov på Jennys soffa i natt, och åkte Central line in till centrala delarna igår. Imorgon skall jag inte göra NÅGONTING. Jag skall vara jätteledig. Och sova länge, det skall jag också göra!

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback