Camden.

Idag har jag och en mycket bakfull Peter Malmqvist varit i Camden. Peter Walter som jobbar på Voice TV (som ligger på våningen under oss) var också med. Trevligt ställe. Marknaden är ju rätt lattjo på söndagar. Jag åkte till Manor House med tunnelbanan och mötte upp Peter M där. De hade varit ute och festat natten innan, och han såg lite sliten ut. *asgarv* Vi åkte sedan bussen till Camden där vi tappade bort varandra efter 3 minuter ungefär. Men då hann han hitta Peter Walter som var inne på Virgin Megastore. Vi gick och käkade på ett av de 1000000 matställen som finns inne på marknaden. Jag käkade någon japansk kyckling som var fantastisk. Sedan drev vi runt ett par timmar. När vi fått nog tänkte vi ta tuben ner till Soho, men man kunde bara kliva av vid Camden Town, inte på, så vi GICK ner till Soho! *trött i fötterna nu* Efter 5 timmars promenerande satte vi oss och drack kaffe. DET var najs...

Nu är jag trött... Väldigt trött. Tre dagars ledighet kan summeras med;

1 dag löpande runt heeeela Soho.
1 dag med fotboll på highbury.
1 dag i Camden och 5 timmars vandrande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback