Trött... Nja, kanske lite då...

Det blev en lång helg... På något sätt var det kanske värt det ändå. Fredag, lite lagom skönt kryssande i Notting Hill. Joy Division 12":an var i extremt fint skick! Det visade sig dock när jag kom hem att det var ju just Anaconda jag budat på, på e-bay! Och som tur var, vann jag inte den! :) Killen som vann var nog nöjd, han vann med 20 p. :)

Löradagen som jag rätt länge. Vaknade med huvudvärk och sov ett par timmar till. Klockan två klev jag upp! Lite sent kanske, men jag antog att jag behövde sova. Tur var väl det. På kvällen drog vi till Chiswick för att fira Simon på Voice TV som fyllde år. Vi skaffade honom en gitarr, och han blev faktiskt jätteglad! Han hade inte väntat sig det! :) Kul att han blev nöjd. Sedan fortsatte festen till.. Ja, sent! Jag var hemma tio i fyra på morgonen. Och gårdagen vill jag helst glömma. Fy fan så dåligt jag har mått idag! Hahaha... Men jag träffade i alla fall Hicham och Per. Vi gick och såg Déja Vu med Denzil Washington. Mycket bra. Tror jag... ;) Efter det drog vi till Acton Town för att käka lite. Det var precis lagom trevligt. Vi mötte upp med Bianca och Peter W också. Sedan åkte jag hem, kollade på 4 avsnitt av House MD och sedan var jag long gone... Vaknade 12:40 idag! Nu har jag lite att stå i på jobbet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback