Oväder...

Det blåser... Och inte lite heller. Fast det är nog ännu värre för myra som bor på västkusten. Jag är glad att jag inte bor vid vattnet just nu i alla fall. Det är nog första gången jag inte saknar det. Det blåste så mycket härom dagen att jag blev av med kepsen! Jag fick rusa efter den!!

I går kväll var jag och några arbetskamrater i Angel och käkade på en turkisk restaurang som ligger mellan Angel och Highbury/Islington station. JÄTTEGOTT! Jag vet inte ens hur man stavar till falafel, men jag har nog aldrig tidigare ätit en sådan god... Öh.... Falafel? :) Det var Swesses avskedsmiddag, han flyttar ju hem till Stockholmskontoret snart. Lite trist tycker jag, det är en bra snubbe.

Idag har jag och Bianca varit på Science museum. Det var skitkul. Du fick nämligen peta på det mesta. Sådant gillar man ju! ;) Hon flyttar hem till Berlin på måndag, och det är lite trist tycker jag, samtidigt som jag är glad för hennes skull. :) Hon hade en hel lista med grejor hon skulle hinna med, och jag hade tur, för museét var ju på den listan. Jag missade dock London Eye och The London Aquarium. Dit måste jag dra någon gång. Det skall vara skitcoolt tydligen. :) Efter vårt besök på museét drog vi till Acton Town för ett sista besök på "den svarta puben". Jag vet inte vad den heter, men den är trevlig i alla fall. Lucy, Per och Peter dök också upp och det var trevligt.


Nu skall jag nog gå och lägga mig tror jag. Knäcka ett avsnitt av House M.D. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback