JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D

63299-350
I dag har jag köpt en ny gitarr. Ännu en till min Gothic samling. Ja det kan vara lite onödigt. Jag vet det. Men min Les Paul är ju hemma i Sverige. Och gitarren jag köpte när jag flyttade hit. Den... Öh, ja, den låter rätt illa! Men vad begär man för 80 pund eller vad det nu var....

Hittade denna Epiphone 1958 Explorer Gothic på e-bay. Den var kanske inte billig, men jag betalade mer än 100 pund mindre för den mot vad den kostar ny.

Jag är jääääättenöjd! :D Den kommer dessutom att se snygg ut tillsammans med min Thunderbird IV. ;)

Nu vet jag vad jag skall bli när jag växer upp! Jag skall bli gitarrhjälte! ;) Hmm, kanske får ta lite lektioner först...

Kalle? Har du tid att hjälpa mig? ;)

Kommentarer
Postat av: jesper

Du får komma och dissa min Behringer i sommar! *hehe* Fast det finns inget inte lite overdrive+dist+bandeko+filterbank+EQ kan råda bot på! _Låta_ som en gitarr? Nu förstår jag inte! :)

Postat av: Poppa... back in business!

såååååå cool!
nu é'ru stolt va? :-)
nåväl...har efter en hektisk tid börjat blogga igen... come visit!

2007-01-30 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback