Ett j¤/#& gnäll...

Jag tror att jag faktiskt mest gnäller här, så jag tänkte göra något helt annat. I dag har jag varit ledig. Jag mår skitbra, har inga skavanker och är på allmänt gott humör. :) Helt utan anledning. Jag stack till Shepherd's Bush för att käka en mästerlig chicken caesar sallad. Vidare in till Oxford Circus för att gå runt lite bara. Köpte andra säsongen av House M.D. Den som går på TV 4 hemma i Sverige. Jag är såld, fast nu tror jag hela tiden att jag har en massa åkommor! ;)

Nu skall jag ta och laga lite käk. Sedan skall jag fixa lite till med NMA remixen. Jag skall börja med att stämma gitarren den här gången! ;)

Så, det var väl inte så svårt. ;)

Kommentarer
Postat av: Synthloppan

Så skönt med en bra dag! De behövs =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback