Varmvatten? Eller? Närdå? Hurdå?

Jag kom hem lite senare igår. Hade en riktigt skön slö dag på jobbet! ;) Vi visade två filmer, som jag inte kunde slita mig från. Först Adam & Eva, den har jag inte sett sedan den kom ut. Och någon film med Hugh Grant, Gene Hackman och Sara Jessica Parker. Minns inte vad den hette, men den var rätt bra faktiskt. Sedan ville jag ju se Foo Fighers spela hos Jay Leno. Det sög. Och jag kunde ju faktiskt snott bandet från flexin och kikat på det innan, men så långt tänkte ju inte jag! Så bright är man ju inte! Haha...

Imorse gick det långsamt att ta sig ur sängen. Väldigt långsamt, men jag fick ett hårt tillvaknande. Jag klev som vanligt rakt in i duschen. Det var bara det att vår varmvattenberedare är lite knas i bland. Man måste ibland gå ner i köket och banka på den för att få igång den. Det tänkte inte jag på, utan jag klev in... Sedan tror jag att det tog en mikrosekund innan vrålet kom. Inget varmvatten! AAAAAAAAAAAAAAAAAAARG! Så jag tog ett skutt ur duschen för att halka på golvet, och sedan sätta mig på golvet. Tur att ingen såg mig! Där låg jag, raklång, naken och utlämnad med en smärta i häcken. Hahaha. Usch... Hemskt va. Nej, jag kan inte rekommendera att du ens försöker få bilden i ditt huvud. Det var ingen vacker syn.

Men jag reste mig ur spillrorna av mig själv. Tog handduken och gick ner och gav den där varmvatten beredaren en rejäl omgång! ;) Sedan blev det bättre, även om jag har lite svårt att sitta ned just nu... ;)


Kommentarer
Postat av: dj

haha stackars Peter ;) En kalldusch kan vara rätt skön ibland dock, men det krävs att man är mentalt förberedd, annars kan slutresultatet bli såsom du just beskrev det hehe ^^ "Smärta i häcken" låter inte så skönt, tur man inte är Peter Jöback, för han LÄR ju veta vad DET innebär .... :O

2006-09-09 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback