Typiskt...

Jesper och Manne skickar SMS till mig... De är på Electric Ballroom i Camden just nu. Där spelar Misfits ikväll... *grrrrrrrrr* Skulle ju egentligen varit ledig idag, men jag bytte ju med Clara, jag får skylla mig själv. Det blev ju inte bättre av att de berättade att The Bones är förband!

Ännu ett menlöst i-landsbekymmer! ;)

En av juristerna på företaget var här och berättade lite om regelverket. Det är komplicerat, men det var väldigt roligt att höra. Han berättade om en ganska kul grej. På 80-talet var det populärt med massor av snabba ljuseffekter i reklamen. Som en strob effekt ungefär. Det finns en anledning till att man strök den idén. På 80-talet fick nämligen 500 japanska tv-tittare epilepsi efter att ha sett reklamen. Detta blev ju ett ganska hett samtalsämne och vad gjorde man? Jo, man visade inslaget i nyheterna på kvällen och ytterligare 200 stackars japaner fick anfall... Smart! ;)

Kommentarer
Postat av: PL

fan jag vill oxå se the bones

men får inte jag får inte du nån rättvisa :)
see u soon :)

2006-09-22 @ 07:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback