Polsk techno...

Vaknade nyss av att grannarna satte igång. Högt... Taktfast, ett dovt dunk som blev högre och högre. Egentligen är det väl inte så högt, men det går igenom väggarna. Klockan är ju så tidigit. Inte för att jag blev på dåligt humör, men för bråkdelen av en sekund, då kände jag mig som Kakmonstret...

63299-267

Jag såg i tidiningen igår att Fem myror är fler än fyra elefanter vann en omröstning om vilket barnprogram som var det bästa genom tiderna. Jag gillade det. Jag lärde mig ju faktiskt att läsa tack vare det där. Hmm, undrar när det gick... Jag har för mig att det gick som julkalender något år, och då vet jag att jag började förstå och kunna läsa lite. För att återknyta till bilden. Ett av mina favoritprogram var ju Sesam Street. Eller vad hette det då? Det där med Ernie & Burt! Kakmonstret... Jag minns ett segment när Kakmonstret skulle lära sig att HOPPAS att det fanns kakor i en påse! :D Skitroligt. Just det där förbannade skrikande; "KAAAAKAAAAAAAA". Mupparna kalades det ju också. Nej, inte the Muppet show. Är det så att man börjar bli gammal? Hahaha. Må det då vara på det viset.

Nu skall jag vara lite äcklig. Jag skall fan blåsa pengar idag... Ja, idag skall jag shoppa... Hårt, hänsynslöst och länge! ;) Mot Camden town... Eller nej, inte ännu, först skall jag ju till Ealing Broadaway och klippa mig... Ser ju för fan ut som en megamjud i skallen. Dags att leta upp en frisöördignist...

Kommentarer
Postat av: Myra

Fem myror, ja. Det kommer jag ihåg. :)
Men det är väl inte så konstigt, då det bara var härom året... *ser oförstående ut* ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback