Hoppsan...

Hoppsan...

Öh.. Ja, alltså... Nu var det ju så att jag handlat färdigt i och med att jag vann basen igår. Jag såg till att lägga ett lågt bud på synthen ovan, bara för att ingen skulle få den billigt. Jag råkade visst ropa hem den också! :D £236... Det är ungefär 3300 kr... Det är billigt. Det är riktigt billigt. Så nu har man alltså råkat ropa hem både en SH-1 och en SH-2... Ooops... Det blir nog nudlar ett tag framöver! Men jag skall inte gnälla. Magen är ju bättre...

Idag har jag och Mattias varit en sväng på stan. Vi stannade till och käkade lunch på Leicester Square...Vem går förbi om inte Liam Gallagher.. Så då har man sett en rik rocksnubbe också... ;)

Jag mötte Lassie liksom...


Kommentarer
Postat av: PL

hmm
ditt ebay beroende börjar
ta ut sin rätt
shopoholic
jag blir orolig :D

2006-09-08 @ 06:16:00
Postat av: dj

i really hope you kicked that FRAUD and BLUFF gallagher tard in the bollocks ^^

2006-09-08 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback