Ännu en Gothic till samlingen! ;)

Ännu en Gothic till samlingen! ;)

Jamenvisst! Tack vare min goda kollega Robert, är jag nu en nöjd och glad ägare till en Epiphone Thunderbird IV Gothic edition! Priset blev £217 + frakt, och det är ett bra pris. Jag har hittat dem för £278 nya på nätet. Nu har jag två i alla fall. En Epiphone Les Paul Gothic och den här. Nästa får väl bli en Gothic Explorer kanske, om jag hittar en billigt nog.

Idag har jag varit ledig. Tog det lugnt i morse. Har varit i Ealing Broadway för att göra lite bankärenden. Jag upptäckte att man kan faktiskt gå från Ealing Broadway till Ealing Common. Det är inte allt för långt. Kan vara bra att veta om det skulle vara så att tuben inte funkar en dag. Jag var också på Fopp, men jag KÖPTE INGET! Det var svårt att låtabli, men det gick. Jag hittade en skitcool bok som handlar om Factory Records skivomslag. En bok om inspelningen av Joy Divisions Unknown pleasures och lite andra kul böcker om The Smiths. Men jag stod emot frestelsen, jag kände ju på mig att en bas var på g! ;)

Nu skall vi bara se om det blir en liten Roland SH-2 också! ;)

Just det... en sak till. Jag blev ju magsjuk också... Behöver kanske inte förklara mer i detalj. Men det var därför jag stack hem tidigt och inte köpte något idag! ;) Bra va? ;)

Kommentarer
Postat av: danne

bok om factory?? fan den hade jag köpt på studs!! :)

2006-09-06 @ 20:41:36
Postat av: PL

du måste säga att jag gillar skrammel lådan :D
den va snygg :D

2006-09-07 @ 11:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback