Tillbaka i London

Jag är jättetrött. Efter att ha varit på snabbesök i Stockholm och spenderat helgen på en golfanläggning i närheten av Nynäshamn, är det skönt att vara tillbaka till ett regnigt London.

Men det var en trevlig helg. Jag fick uppleva allt ifrån en gurkincident med en generad gin försäljare på Heathrow som ville bjuda Jenny och Mirka på sin gurka. Jo, det är sant, men han menade inget naughty, han menade vad han sade... Nästan i alla fall! ;) Jag slog också mitt första golfslag på lääänge, och det gick rakt! Bra konferens, bra föreläsare och en udda chokladföreläsare som tog en och en halv timme på sig att gå igenom 10 små chokladbitar. Han pratade och pratade och pratade...

Men i det stora hela var det bra. Jag hade ju planerat att ta massor av kort, men så blev det givetvis inte... Jag började i alla fall med att ta ett kort på min kollega Mirka när vi käkade på Heathrow. Det finns ett ställe där som heter Giraffe, bra käk...

63299-271

Men sedan blev det sämre med plåtandet. Väl framme i Stockholm bodde vi på Crystal Plaza Hotell vid Sture Plan... Wow! ;) Och där träffade jag två av mina gamla polare från förr! ;)

63299-27363299-272

Jag vet inte om jag sade se cool ut, men de gjorde sitt bästa! ;)

Nu skall jag tydligen till Ikea...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla coola killar :D

2006-10-01 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback