Mot Sverige...

Idag har jag fått klart med min bokning för min nästa Sverigeresa. Jag tror inte att jag någonsin har rest så mycket under så kort tid. Vi var ju där i början på Oktober för konferensen, och nu skall jag på promomöte. Men jag får också chansen att softa lite. Jag har tagit lite ledigt, så jag kommer att vara i Stockholm 24-29 oktober. Det enda som är lite surt, det är att höstlovet är samtidigt, så alla flighter var fulla. Det gick inte att åka tillbaka till London den 28 som planerat, jag får istället åka tillbaka den söndag 29:e och jag jobbar igen den 30... Hade helst velat ha en hel dag ledigt hemma i London, men det sket sig. Jaja... Man kan inte få allt! ;)

Kommentarer
Postat av: PL

passa på när jag är bortrest ;)

2006-10-12 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback