Heavens...

Ibland har man bara tur. Jag satt och slösurfade på jobbet idag, när Pau, min danska kollega gick förbi. Han sade att han funderade på att dra till Stockholm för att gå på tinitus festivalen som jag skall på. Jag sade att det är ju faktiskt en festival på Islington Academy i november. När jag surfade in på hemsidan såg jag att Heavens faktiskt spelar just där onsdagen den 18 oktober! :) Det är ju för tusan nu på onsdag. Nu har jag köpt två biljetter till konserten! :D

http://www.myspace.com/heavensband

63299-290

Heavens är Alkaline Trio sångaren Matt Skiba och F-Minus bassisten Josiah Steinbrinck. Plattan Patent Pending är väl lite in genom ena och ut genom andra, men har man lite tur kanske det blir lite Alkaline Hits också! ;) Man kan ju göra som kakmonstret, HOPPAS! :D

Jag trivs skitbra i London! :D

Kommentarer
Postat av: Synthloppan

Lite för mycket "brittpopp" o gitarrer för mej...
Men Lowe som snurrar varmt här hemma nu är toppen =)

Postat av: Christian

Ah, så du ska på Tinitus...
Jag har sån ångest över om jag ska åka upp eller inte! Front 242 är ju snudd på gudar för mig, men jag har egentligen inte tid...

2006-10-18 @ 20:35:49
URL: http://www.newmodernangels.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback