Två bra och en skitdålig...

Jag har varit på bio. Igår var jag och Weronica på The Prestige. En film med Hugh Jackman och Christian Bale. Den handlar om två magiker som gör livet surt för varandra bara för att göra det bästa tricket. Eller nå't i den stilen. Helt ok, men inte som The Departed. Idag var jag och Peter Walter på History Boys. Den var väl rätt ok, inte skitbra, men helt ok. Nu har jag precis sett Babas bilar. UNDVIK!!!!! Skitdålig!!!!!!

Imorgon skall vi tydligen till Spitenfields Market eller något i den stilen. Har ingen aning om vart den ligger. Men jag tror att det är i närheten av Shoreditch eller så. Vet inte ens hur det stavas. :) Någon stans åt Liverpool Street i alla fall. Sedan bär det av till Sverige. Igen... *suck*

Kommentarer
Postat av: poppajoe

Dude! Vi planerar återförening till våren. Hörde att du skulle komma hem i mars (?)
När i så fall.... så kan vi boka redan nu....
ALU flyttar hem i januari så han kommer nog att vara med. Kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback