Tinitus och lite annat...

Så har man då haft sin första lediga dag efter besöket i Sverige. Idag har jag och Mattias varit en sväng på stan. Som vanligt kan man ju inte låta bli att gå förbi Fopp! Det är omöjligt att inte hitta något där! :)

Idag gick jag därifrån med:

*Pixies - Bossanova (Fattar inte varför jag inte har denna...)
*Pixies - Doolittle (Och inte den här heller... Det var på tiden!!!) :)
*Korn - Life is peachy/Untouchables (I en dubbelutgåva för £6)
*Sisters Of Mercy - First and last and always (Digipack utgåva, expanderad och remastrad)
*Yello - You gotta say yes to another excess (Som jag har längat efter den här skivan!!!!) Slarvade bort vinylen.

Köpte lite film också när jag ändå var igång.

*Equilibrium
*Hellboy
*Spawn

Fem pund styck! Helt ok. :) Ok, jag brände en del pengar, men det var det värt. Skall kolla på Hellboy när jag har skrivit klart här tänkte jag. :)

Det var väl tur att jag hade med mig Mattias. Han ser ju kändisar, som jag uppenbarligen missar. Men den här gången sade han till igen, och jag hade i alla fall turen att ha med mig kameran! ;)

63299-312

Ok, jag erkänner, den var rätt dålig. Men inte visste jag att Stephen Street hade en egen gata i London! Tänk så viktigt hans musikarbete har varit! ;)


Nu till Mattias bilder från Tinitus... (Tack Mattias!) :) Han hade med sig en nååååågot bättre kamera än vad jag hade! ;)

Först Front 242.

63299-311

Hmm, inte säker på vem detta är... Jean-Luc eller Richard? Undrar vad han kallar sig nu. Knappast Richard 23! ;) Snarare Richard 44! ;)

63299-310

Den här killen har i alla fall blivit gammal. Jag såg Daniel B vid mixerbordet. Men jag undrar om han verkligen var på scen, det brukar han väl inte vara...

63299-309

Samma kille...

63299-308

Ingen aning om vem av dem detta är.

63299-307

Men det här är nog Richard.

Sedan klev Nitzer Ebb upp på scen.

63299-306

Douglas.

63299-305

Bon Harris tror jag... Kourney har nog längre hår! ;)

63299-304

Det där är i alla fall Kourtney!

63299-303

Douglas och Kourtney.

63299-302

Douglas igen... Egentligen behöver jag kanske inte skriva det, men det ser snyggare ut, eller? ;)

63299-301

Publiken... :)

Det var skoj, även att jag inte såg hela konserten. Jag fick ju gå hem på grund av... Just det, Tinitus! Det är inget skämt, jag har ju lite problem med det, och även att Martin var snäll nog att skaffa mig öronproppar, så fick jag dem lite för sent. Skulle haft dem från början. Men det var det värt. Det var en mycket trevlig kväll! :)

Nu skall jag se Hellboy! :)

Kommentarer
Postat av: poppajoe

Hellboy är grym! Snacka om att killen har humor...
En liten fråga bara... Hur kan man, i en mångmiljonstad som London, säga: - Vi ska gå på stan?
Måste ju vara typ fan omöjligt... :-)
Så du beställde Lustans? Samma här... tog erbjudandet om alla för en sjuhundring... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback