Skitland!

Hörde att strömmen slog av hemma igår natt. Vaknade i morse och tänkte inte mer på det. Tills jag klev in i duschen!!!!!!!!!!!!! Ibland hatar jag det här landet. Just nu i alla fall...

Det var trevligare igår kväll. Då var vi i Richmond och käkade på ett trevligt ställe med On Air personalen från Stockholm.

Jag skall tydligen åka till Stockholm redan på måndag i nästa vecka, för att flyga tillbaka på fredag och så jobbar jag fredag-söndag. Det blir ganska många dagar i rad... Känns sådär ärligt talat. Men jag får ju flyga... IGEN! *suck*

Den här gången skall jag inte glömma ett stort paket på hallgolvet i alla fall! ;)


Kommentarer
Postat av: anna m mimer o embla

Nämen! Ska du ha det med dig denna gång?! *skrattar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback