Flyga... *zZzZzZzZz*

Jag är så trött på det. Men det är ju så många som älskar det. Att man kan få för mycket av det goda, det är helt uppenbart. Men man SKALL inte gnälla. Så jag slutar med det från och med nu.

Det blev en lång vecka. Åkte till Stockholm i måndags kväll, upp tidigt på morgonen för en konferans + middag på kvällen. Jättetrevligt. Såg Borat och drömmer mardrömmar om håriga nakna män som brottas. Ännu fler möten och lite tester på kommande grafiksystem. I säng upp tidigt, promenera till Arlanda Express och sedan iväg med en försenad flight tillbaka hem till england. Möts av hällregn och blir genomblöt påvägen till jobbet. Jobbar hela helgen. Jag är ju redan trött! Men skit i det. Annars är det bra. Skall till Stockholm en sista gång i december för att bland annat gå på Megahypes releaseparty. Det skall bli skitkul. Nu skall jag visst jobba lite! ;)

Kommentarer
Postat av: poppajoe

Trött på flyg? Try train fucker! :-)
Sitter på tåget nu (00.25) och har suttit på ett tåg sedan kl.14 idag... Framme i Sundsvall om en halvtimme.
Men skit i det.... jag har ju fått mina LUSTANS-plattor! Lyckan är total och dom är SÅ snygga!

2006-11-18 @ 00:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback