Effektivt arbete...

Ja, jag har just listat ut det... Efter att ha latat mig på jobbet alldeles för länge i går kväll inser jag efter dagens arbets insats att det lönar sig att effektivisera. Igår, förlåt i natt kom jag hem vid halv tre på natten. Jag får skylla mig själv, hade jag arbetat istället för att titta på både The Crow och Las Vegas hade jag varit hemma mycket tidigare. Men idag har jag jobbat på bra. Vi hade en livesändning från Olympia. Vi visade Helsingborg - Rosenborg, en match som HIF vann med 3-1. Jag satt och skrev mina manus, snabbt som bara den, för att vara med om något sket sig med live feeden. Som tur var hände ingenting. Detta gör att jag har skrivit allt och redan satt det mesta på plats nu när klockan snart är sju. Hemgång om 4 timmar! OCh jag kan lata mig med gott samvete. Tänkte kika på premiären av Ett herrans liv som går imorgon. Robert Gustafsson är gäst, och det kan ju bli ganska lattjo. Sedan väntar en lång ledig dag imorgon. Jag skall tvätta. Imorgon kväll skall vi ut och käka middag. En gammal kompis till Garrett, Sinéad är på besök från Irland. Det kommer säkert att bli trevligt.

Nu är det kaffe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback