Underworld: Evolution

UNDERHÅLLNING! Så stavas det. Jag har för mig att jag har läst att uppföljaren har fått lite skit, och att den inte sägs vara lika bra som den första filmen, men jag håller nog inte med om att den är så dålig. Jag hade ganska skoj faktiskt. Kriget mellan varulvar och vampyrer fortsätter... Om du gillade den första, då bör du inte missa denna.

Fast man kanske skall varna lite för att det är grymt överdrivet och vääääääldigt mycket våld och blod. Mer än i den första. Ganska mycket mer för att vara en vampyr rulle till och med! ;)

Kommentarer
Postat av: dj

nee, jag hatade ettan, blev grymt besviken, tuff yta - zero innehåll :I

2006-06-01 @ 01:26:50
Postat av: superdigital

Smaken är som baken. I bästa fall äpple eller päronformad! ;)

Postat av: dj

haha jupp :D

2006-06-03 @ 23:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback