Näe, jag är inte bitter! ;)

Idag har jag bokat mitt flyg och tåg hem till lilla Kaaaalmaaaa. :) Här sitter man och försöker fylla i uppgifterna på sas.se med se, det går minsann inte. De blev fel på sidan. När jag gick in igen, då var det flyget jag planerade att ta redan fullbokat. Då får man boka BA istället, och det funkade faktiskt bättre. £99.70 för en flygresa tur och retur Heathrow - Kastrup. Det tycker jag är ett bra pris faktiskt! :) Tåget mellan Kastrup - Kalmar C, det var ännu bättre pris. 406 kr tur och retur, i FÖRSTA KLASS! :D Naaaajs... Ibland är det bra att boka tidigt.

Skall faktiskt bli skönt att komma "hem" en sväng och träffa alla kompisar.

Ibland saknar jag Sverige offantligt mycket. Imorgon är det dags för sista bankbesöket. Sedan SKALL jag ha ett UK bankkonto. Efter det är det bara ett NIC nummer och en husläkare som är kvar. (Tror jag...) Vi får väl se antar jag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

När kommer du hem??!! :)
Saknar dig ju en massa!
Du missade avskedsdagen med Radio Match igår. Vi var i knohult och åkte ribbbåt, testade yoga, åt färskpotatis och grillat och drack Baileys m.m. till ljudet av Frank Sinatra. Det var verkligen toppen! Önskar att du hade kunnat vara med.

2006-05-20 @ 12:21:37
Postat av: pl

sverige saknar dig oxå !
så det så

2006-05-20 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback