Happy birthday to me!! :)

En trevlig dag idag. Gjorde ingenting. (Om man inte räknar att tävtta förstås...) Ikväll var jag, Josefin och Garrett i Ealing Common och käkade på ett japanskt hak. Vi firade min födelsedag lite tidigare. Jag måste ju jobba imorgon. Eller idag blir det ju. Jag har lyckats vända på dygnet. Beef Teriyaki, det är grejor det. Sedan var det en efterrätt som var lite som sockerkaka, blandat med grönt thé... Rätt udda, men helt ok.

(skall lägga upp ett kort sedan...)

På lördag skall jag och Hicham gå och kolla in X-men 3. Hög nördfaktor på det! *asgarv* Tänk att jag uppnått den ringa åldern av 34! Shit, vad hände? När hände det? När blev jag vuxen? Eller rättare sagt, när blir jag det? Just nu känns det ju lite som att bo "hemma" eftersom man är inneboende. Men det är helt ok. Tror att jag hade nog tyckt att det blivit lite ensamt om jag bott själv här. I och med att jag är ledig så pass mycket som jag ändå är.

Jaja, nu skall jag i alla fall gå och lägga mig. Skall känna efter om jag känner mig som 34. Tveksamt!

Kommentarer
Postat av: Christian

Grattis!!

Postat av: anna m mimer o embla

Men bajs - hur kunde vi missa det?!?!?!
*skäms*

Stora varma grattiskramar!!!

Embla säger:
Jag tycker om Peter.
Och jag vill faktiskt skicka något till han: JAG VILL TRÄFFA DIG.

2006-05-25 @ 09:41:02
URL: http://magisk.blogg.se
Postat av: superdigital

Åh.... Tack Embla. :) Vi ses i sommar.

2006-05-25 @ 11:49:13
URL: http://superdigital.blogg.se
Postat av: pl

GRATTIS GUBBE !! :D

2006-05-25 @ 13:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback