Första Maj...

Näe, jag kan inte påstå att jag saknar "nybörjarnas julafton". Men jag minns ett par riktigt roliga valborgsfester! :) Igår tog vi det väldigt lugnt. Jag åkte in till centrala London, käkade lunch, strosade lite på stan och köpte mig en resväska. Jag åker ju en sväng hem till Sverige ikväll för att vara med på lite möten, och jag orkar inte kånka omkring på en jätteväska. Speciellt inte eftersom vi bara är borta tre dagar.

Astman har varit mitt största gissel de senaste dagarna. Jag storstädade mitt rum i lördags förmiddag, på kvällen när jag skulle gå och lägga mig så var det fullt med damm igen. Helt otroligt. Men Garrett har lovat mig att vi skall försöka fixa till det näst nästa vecka. Det blir nog att lägga över ett plastgolv på den befintliga mattan. Jag förstår att han inte vill riva ut den. Om detta inte funkar måste jag nog leta upp ett annat ställe att bo på. :( Det har varit extremt jobbigt de senaste dagarna, och jag har ju ingen medicin med mig. Måste fixa det när jag är hemma i Sverige i sommar. I värsta fall får jag åka hem till Kalmar lite tidigare för att greja det. Jag kan inte ha det så här. Det har inte blivit många timmars sömn de senaste nätterna. Ni kan inte ens föreställa er hur mycket damm det är i mitt rum. Det är helt otroligt. Lägg till pollenallergi och sviterna efter en svår förkylning så är ni där jag är just nu.

Det skall faktiskt bli skönt att få bo på hotell i Sverige ett par nätter. Det är ju inte så att jag inte trivs i Perivale, men hälsan får väl gå först antar jag. :(

Igår kväll käkade vi middag och såg två filmer. Först såg vi Domino med Keira Knightley. Rätt underhållande action. Inte det bästa jag har sett, men Mickey Rourke är alltid cool. Efter det såg vi The Longest Yard. Adam Sandler och Burt Reynolds. Detta är ju en remake på en gammal film med Burt Reynolds från 1974. Det finns ännu en remake på den. Då heter den Mean Machine, och Vinnie Jones spelar huvudrollen. Nu har jag inte sett originalet, men jag tycker att Mean Machine är mycket koolare! :) Kan bero på Vinne Jones som är übercool som skådespelare. ;)

Nu skall jag fixa färdigt allt för idag, och sedan sätta mig på planet till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: dj

hehe jo visst är vinnie jones ubercool *_*
trist med din allergi o sånt skit :(
hoppas det blir bättre snart :)
höres
//dj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback