Borde ha friat?

Det är så jävla enkelt att vara efterklok. Det är också väldigt lätt att sura för saker i onödan... Aldrig någosin har domaren plockat upp det röda kortet i en Champions League final. Men igår gjorde han det.

Min personliga åsikt är att han borde låtit spelet fortgå. Det blev ju mål. Det var Eto'os åsikt också. Tror dessutom att vi hade haft större chans om vi varit 11 man på plan. Låter man inte spelet fortgå, då är det utvisning. Men ändå... Han såg ju vad som hände sedan, han var väl lite för snabb med pipan.

Men så är fotboll, även om det känns hårt idag, så får man väl ändå säga att helt rätt lag vann. Barcelona är Europas bästa fotbollslag. Och de har dessutom en supersvensk som spelade fram till båda målen.

Kommentarer
Postat av: jesper idrottsrädd

Det är sååååå härligt med bittra supportrar! >;)

Postat av: anna m mimer o embla

Och jag läste rubriken som "borde jag friat?" och undrade genast "vad har jag missat?!" :)

2006-05-19 @ 21:27:04
URL: http://magisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback