Söndag...

Solen skiner och det måste vara 15 grader ute idag. London är helt underbart när det inte regnar, blåser eller snöar. Ja, snöar, det kanske det inte gör så där jätteofta, men det händer ju. Dubbdäck... Nej du, det finns inga dubbdäck i england. Det blir kaos så fort det kommer lite snö på marken.

Idag har jag och Garrett varit på något så svenskt som Ikea. Det ni! Jag var tvungen att skaffa lite nya sängkläder. Jag saknar mina lakan hemifrån, så nästa gång jag är i Sverige, då skall jag försöka få dem med mig. Klädhängare kan också vara bra att ha.

Ikea var omorganiserat idag. Helt otroligt. Allt som hade varit på andra våningen, var nu nedskickat till undervåningen. Där trängdes alla, och det var FULLT med folk överallt. Idag såg jag också nya Wembley. DAMN IT'S HUGE!!!!!

Nu skall jag ut och promenera i det fina vädret. Undrar hur det ser ut i Sverige just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback