Solsken... Och regn...

Igår var det en fantastiskt vacker dag. Solsken och 15 grader när jag gick till jobbet. Men sedan kom regnet. Som vanligt kanske man skall säga när det gäller den här delen av europa. Samma visa idag. Det började riktigt fint, och sedan kom regnet... Igen.

Jag kom i alla fall ihåg att ställa om klockan. Varje år är det ju det där bekymret hurvida man skall framåt eller bakåt. Men jag fick en bra beskrivning igår. På våren ställer man FRAM sina utemöbler. På hösten ställar man TILLBAKA dem. Det där kan ju till och med jag minnas.

Imorgon har jag ledigt. Skall gå och hämta ett paket på posten och sedan glida in till centrala delarna för att ströglo lite. Hoppas på fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback