Leeeeeeedig...

Vaknade väldigt sent idag. När jag tittade på klockan var den fem över halv tolv! Det tillhör inte vanligheterna att jag sover så länge, men jag behövde väl det eller nå't. Jag vet inte. Först; GRATTIS JESPER!!!! :)

Idag har jag varit ledig. Solen sken, 9 grader ute och bara lite vind. Underbart skönt. Det är för mig omöjligt att springa omkring på stan utan att köpa något, så idag köpte jag följande.

* The Misfits - American Psycho
* Goldfinger - Live at the house of blues (dvd)
* Placebo - Meds (CD + DVD utgåva)

En bra dag med andra ord. :)

Sprang en vända på Turnkey som är en väldigt trevlig musikaffär. Testade nya Alesis Micron, som för att vara en VA maskin faktiskt låter riktigt lattjo.

Jag är ledig imorgon också, så jag får väl ta och kika lite mera imorgon. Tänkte se om jag hittar lite roliga Misfits plattor bland begagnat affärerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback