I min iPod.

Den där lilla svarta prylen är nog min bästa investering på bra länge tror jag. (Om man inte räknar gitarren som jag köpte idag!)

En sak som jag har upptäckt är att normalt sett är jag lite "rastlös" när jag lyssnar på musik. Man lyssnar 30 sekunder och sedan byter man. I och med min dagliga motion, lyssnar man på ett helt annat sätt. Man lyssnar verkligen på ett album från spår ett till sista. Det är mycket bättre faktiskt.

Jag har upptäckt att Goddamnit med Alkaline Trio är en riktig bra skiva. Har bara lyssnat på vissa spår från den tidigare. José Gonzalez album Veneer eller hur det nu stavas, det är en grym platta.

Annars mest spelat just nu:

Teen Idols - Pucker up
Alkaline Trio - Crimson
Alkaline Trio - From here to infirmary
Alkaline Trio - Good mourning
Kraftwerk - Computerwelt
Nine Inch Nails - With teeth
Danko Jones - We sweat blood
Sisters Of Mercy - First and last and always

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha coolt...Blivit en riktig cyberdude!

ska läsa lite mer!

Ha de gott!

Mvh
Marcus

2006-03-21 @ 02:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback